RTÜK'ten Aydın Doğan'a iftira atan kanallara ceza yağdı!

RTÜK o kanallara gerçeğe aykırı haber yaptığı ve Aydın Doğan'a iftira atıldığı gerekçesiyle ceza verdi.

RTÜK'ten Aydın Doğan'a iftira atan kanallara ceza yağdı!

RTÜK, Aydın Doğan’la ilgili bazı kanallarda yapılan ‘iftira içerikli, kişiliği zedeleyici ve gerçeğe aykırı’ yayınları önceki günkü toplantının gündemine aldı.

A Haber’in, ‘Memleket Meselesi’ ve ‘Ajans Gün İçi’, 24 TV’nin ‘Bıçak Sırtı’ programlarına “İnsan onuruna ve özel hayatın gizliliğine saygılı olma ilkesine aykırı olamaz, kişi ya da kuruluşları eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü, aşağılayıcı veya iftira niteliğinde ifadeler içeremez”, ATV’deki Melih Altınok’un sunduğu ‘Kahvaltı Haberleri’ne ise “Tarafsızlık, gerçeklik ve doğruluk ilkelerini esas almak ve toplumda özgürce kanaat oluşumuna engel olmamak zorundadır, soruşturulması basın meslek ilkeleri çerçevesinde mümkün olan haberler, soruşturulmaksızın veya doğruluğundan emin olunmaksızın yayınlanamaz” maddelerinden ceza verdi.

Haberin tamamı için TIKLAYINIZ

Sayfa Derleme Süresi: 5.8874 saniye